Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag kan inte sova

Jag ska upp om exakt fem timmar. 
 
Låg och tittade upp i en timme. Tänkte att jag snabbt skulle kolla om grottmänniskor verkligen slog sina kvinnor i skallen och drog in dem i grottan - och BAM! Klockan är halv ett.
 
Det händer ibland att jag inte kan sova. Då ligger jag tittar på skuggan av min lampa som ser ut som en gigantisk svamp mot min vägg. Tänker hur av/på-snöret ser ut som en hiss som hänger ner. Att det blåa ljuset från mina högtalare ger mig lite alvskogskänsla. 
 
Och så hamnar man på den konstiga delen av YouTube. Just nu ser jag en video om en kille som pratar om hur han inte kan sova. Vilket ger min hjärna mer idéer att tänka på.
 
Bara att acceptera. Jag kommer se ut som en zombie i morgon.
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback