Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

I Internet-dimman

Lajv-bloggar från sängen. 
 
Fastnade på den konstiga trailer-sidan av YouTube. Ni vet, när man klickar på de "relaterade videos" gång på gång. Då ni. Då är det för sent att hitta någon annan underhållning.
 
Är glad över att mina rumskompisar inte är hemma. De hade slängt sig på dörren för länge sedan. Sagt till mig att stänga av den där jävla One Direction-låten som jag har på repeat...


Skrivet av: Jennifer

SÅ jävla het du är!!!

Svar: HEoheo <3
Hello, I'm Louise

2012-10-08, kl. 20:25:22





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback