Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

I Helsingborg

Är hemma en vända i Helsingborg. Njuter av att se familjen igen. Kände mig som en rockstjärna när jag spelade Guitar Hero med brorsan. Blev lite extra varm om hjärtat när min hund blev tokig av lycka när han såg mig. Och när jag såg att det fanns tillgång till rostat-bröd-med-kaviar-som-pålägg-med-kall-O'boy i köket. Allt är liksom njutbart ikväll.

Hade bara önskat att soffbordet var lite närmare.



Skrivet av: ahmet

:)

2012-10-25, kl. 20:37:55
Hemsida: http://ahmet-in-law.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback