Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hur jag spenderade min dag

Jag, Josef och mamma stack ner till stan i förmiddags. Jag lyckades tvinga Josef köpa två tröjor i samma modell men i olika färger. Kändes okej. Har hört att det är en typisk killgrej. När Josef stampade för att jag och mamma kollat på för många hattar, örhängen och tröjor åkte vi upp till Mediamarkt! Josef spenderade alldeles för mycket pengar på ett par "gamer headset". 
 
Vi åt middag hela familjen som avslutades med mammas ord. "Nu är det min och pappas favorittid på kvällen", sade hon. Och så gick de för att lägga sig och skeda i soffan framför vilket-TV-program-som-än-visas. Jag och Josef var kvar med disken. 
 
Lyckades lura Josef att göra det mesta.
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback