Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hotellycka

Jag gillar att bo på hotell! Gillar att mitt rum alltid är städat och min säng är bäddad. Gillar att städerskorna antagligen skrattar åt min lille Herr Nilsson som har åkt med från London. Att jag har ett badkar! Nya handdukar varje dag! Gym på 20:e våningen!

Och så älskar jag hissarna. Och jag hatar hissar.



Skrivet av: Nicolina

Din blogg är så himla, himla mysig. Åh.

Svar: Åh, tack fina du!
Hello, I'm Louise

2012-10-25, kl. 22:07:18
Hemsida: http://swagpictures.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback