Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Han väl den främsta anledningen

Har precis sett senaste avsnittet av Hart Of Dixie. Sitter nu och lyssnar på Matt Nathansons album för att runda av. Det är ett fint album. Köpte det på iTunes utan att egentligen veta vad han gjorde för musik men hörde en låt under ett avsnitt av serien. Fick små fjärilar i magen. Och det är fortfarande ett av de bästa köpen jag gjort!
 
Hart Of Dixie är en ganska töntig TV-serie. OC-Summer är läkare och hamnar mot sin vilja Bluebell, en stad som verkar ha stått stilla ett tag med tanke på tjejernas blomdekorerade klänningar. Hon lär sig älskar stället och allt det där. Det gör jag med. Jag älskar Bluebell.
 
Och varje gång Wade är i scen ser jag ut såhär:
 
 


Skrivet av: Jenny Karlsson

Åhh jag älskar Hart of Dixie - ganska töntig som du säger men såååå mysig! Hehe!

2012-10-18, kl. 21:21:59
Hemsida: http://karlssonjenny.webblogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback