Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Gårkvällen i tre bilder

Igår eftermiddag sade jag att jag skulle gå till Lottie. Jag hade bestämt mig för att vara riktigt hurtigt och bannemig få lite motion. Tog bussen istället. Fick byta buss i Bank, ett finansområde som är så jäkla fint. Enda delen av centrala London där gatorna är lika rena som hela Sverige.
 
Vi gick och handlade ingredienser för Tacos och cupcakes. Jag hade aldrig gjort cupcakes förut så jag var både upphetsad och rädd. Dessutom dålig på det. Så Lottie fick göra det mesta.
 
Vi tittade på X-Factor och något annat program. Jag var så glad över att se på TV! Irriterad över att jag inte kunda höra vad de sjöng på grund av mina Cornflakes-kakor.
 
Sen ringde Erik. Han sade att det var ett "pocket dial" men det slutade med att vi bestämde oss för att möta upp honom och Ludvig på The Drop i Stoke Newington. Där satt vi till strax efter midnatt. Sen gick jag hem och sov. 
 
8/10 får den här kvällen.
Det var kallt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback