Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Fula bilar och fina byggnader

Så fort jag ska ta en bild på en gata när jag är ute och vandrar vill jag alltid ha med en röd buss på ett hörn. Utan den där röda dubbeldäckaren blir det inte lika mycket London. 
 
Var inne vid Piccadilly Circus. Ville ta en bild. Hade bråttom. Knäppte två bilder utan att titta på kameran, tänkte att oftast får man med en röd buss vare sig man vill eller inte. 
 
Gick hem och tittade på bilderna. Fick de två fulaste fordonen i stan. Nu kommer jag aldrig kunna använda de här bilderna för mer än ett jäkla blogg-skämt.
 


Skrivet av: ahmet

hahaha

2012-10-10, kl. 14:11:56
Hemsida: http://ahmet-in-law.blogspot.com


Skrivet av: ahmet

second one is my favourite :)

2012-10-10, kl. 14:14:02
Hemsida: http://ahmet-in-law.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback