Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Framme i Malmö

När jag kom fram till Malmö mötte jag upp Julia! Vi köpte simkort till mig. Jag fnös som von Anka över priset men det var inte mycket att göra åt. Jag kan inte vara i Sverige i tre veckor utan telefon.

Vi åt lunch innan jag släpade henne till Hemköp för att införskaffa LÖSGODIS! Helvete, vad jag har längtat efter det. Köpte alldeles för lite. Måste nog gå och handla mer innan kvällen är slut.



Skrivet av: ahmet

:)

2012-10-18, kl. 21:15:21
Hemsida: http://ahmet-in-law.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback