Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Får aldrig använda min penna

Så fort jag såg ordet QUIZ i tidningen blev jag exhalterad. Såg alla ringar och kryss i bläck framför mig. Slängde mig efter min älskade penna som jag får använda så sällan. Rakade på ryggen och sade till mig själv att "den här gången ska jag vara ärlig". 
 
Tills jag vänder sida. Ett jäkla ja/nej-test. 
 


Skrivet av: linnéa

tack gode gud för att du skriver på svenska igen!

Svar: Haha! Kul att du gillar det!
Hello, I'm Louise

2012-10-11, kl. 23:59:59





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback