Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En smyg-rojalist

Kundesovande inte sova. Skulle bara snabbt kolla Facebook och internetvärlden när jag såg det - Madde har förlovat sig! 
 
Kom över hovets video och fnissade till när Madde avslutar filmen med att säga "tihi". Jag rullade till och med över på rygg. Visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. "Cuteness overload", som man säger i cybervärlden!
 
Jag kan inte säga att jag är någon rojalist men när nyheter gällande vår kungafamilj dyker upp blir jag av någon anledning helt till mig. Tror det blir så när man bor i ett land där årets största händelse är drottningens jubileum.
 
När Estelle föddes frågade kompisar på jobbet varför jag var så glad. Jag berättade stolt att vi fått en liten prinsessa! Visade upp bilder och googladr vår snygga Carl-Philip. Som en stolt mamma som drar fram bilder på barnen vid varje givet tillfälle.  
 
(Man kan alltid skryta om vår racerförare till prins.)
 
Som britter, ooh-ade och aah-ade de över nyheter- och bilderna. Här i Sverige kommer jag hålla låg profil. Kan ju inte skryta om familjen Bernadotte på hemmaplan.
 
Och FAN, vad Madde är snygg! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback