Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En oundviklig Brad Pitt

Brad Pitt är ansiktet för Chanel No 5 nu. Nu kan man se deras reklamfilm på YouTube. Det visar hur han står i ett hörn och pratar med raspig röst. Tar ögonkontakt. Tittar bort. Kameran går långsamt runt för olika vinklar.
 
Jag vet inte hur jag känner för den här videon - för jag har ingen aning om vad Brad Pitt pratar om. Men det gör ingenting. Det är Brad Pitt som säger det. Det låter viktigt. Livsavgörande, till och med. 
 
Känner ett sug för Chanels parfymer. De har så mycket klass. Det är åtminstonde vad jag tror Brad Pitt säger till mig.
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback