Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Duck face

Jag låg inte ofta inne med ank-minen på bilder. Jag var mer av en pussa-så-att-det-gör-ont-typen.
 
(Inte mycket snyggare, men en nödvändighet för en osäker tonåring.)
 
Det är nämligen så att när man plutar med läpparna hjälper man käkbenen att titta fram. Man ramar liksom in ansiktet. Som tur är, lyckades jag slå mig ifrån det här på grund av min pappa. "Du ser ju ut att sitta toaletten, för fan", sade han. Och så var det med den posen. 
 
Jag ligger inte inne med ank-minen på bilder. Men hade jag gjort det... ja, jag kan i alla fall langa en snygg näbb.


Skrivet av: Andresito

I love your duck-face !!!

2012-10-03, kl. 23:24:17
Hemsida: http://daedsoft.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback