Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Dubbla utgåvor

Jag tycker om att köpa livsstilsmagasin. Ser det lite som en belöning. Att få komma hem och bläddra igenom tidningen i två omgångar. En första för att bläddra igenom alla bilder och layouter. En andra för att läsa innehållet.
 
Men jag har märkt att mina utgifter för mitt tidningsintresse har stigit drastiskt, då jag vid fyra olika tillfällen de senaste månaderna kommit hem med en utgåva jag bar hem bara några veckor innan. Men jag klandrar inte mig själv. Köper man första utgåvan av Oktobernumret i September, är det lätt att glömma det i Oktober.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback