Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det regnar i London

Hade ont i rumpan efter att ha legat i sängen mellan tolv och fyra. En av dem dagarna, ni vet. Så gick ut för en promenad. Bestämde mig för en lång sådan. 
 
Var ute i exakt tio minuter innan regnet började ösa ner. Vad hade jag förväntat mig egentligen. Bosatt i London.
 
Jag gick och ställde mig under ett träd en stund. Tittade på husen och de röda telefonkioskerna som är placerade lite varstans. Sen sprang jag hem med prickiga jeans. 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback