Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Alldeles för mycket pengar

Jag fick för mig att det det är jättedyrt att ta ut kontanter med mitt engelska kort. Dyrare än att betala med det. VISA, liksom. Ska väl inte kosta någonting.
 
...
 
Efter att jag loggat in på min bankprofil för första gången på en vecka ser jag att efter varje transaktion följde en "International transaction £1". EN PUND! Det är typ tio kronor varje gång jag betalat med kort! Vilket har resulterat i nära 150 kronor! Skit också. Nu ska jag gå ner till första, bästa bankomat och ta ut så mycket pengar jag orkar!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback