Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vad jag känner för Twilight

Tre kommande dagar på Kanal 5 är det Twilight-vecka! Herre min gud vad fint det är! Ikväll visas första filmen. Jag var noga med att låta hela familjen veta att klockan nio är TVn min.

(AKA, bad på mina bara knän.)

Sitter och smsar med Madde samtidigt. Vi är båda pirriga i magen och tänker tillbaka på alla fina stunder vi haft med dessa historier!
Ni förstår, vi såg första filmen och så var vi fast precis som alla andra kärlekskranka tjejer. Vi började läsa böckerna i en sluten bokklubb med bara oss två som medlemmar. Såg till att vi var på samma nivå. Diskuterade kapitel och väntade ivrigt på nästa film.

(Under tiden såg vi första filmen tre gånger på bio och ofantligt många gånger på DVD.)

Så nu sitter jag här. Kärlekskrank igen. 

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback