Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Tillbaka i London igen

Efter att jag lyckats få ett nytt simkort
 
(Inkompetenta människor lär ju bli min död.)
 
mötte jag upp Lottie! När vi var tjugo meter ifrån varandra började vi springa, flamsa mer armarna för att sedan slänga oss in i varandra! När vi lugnat ner oss lite stack vi till en pub och åt Fish'n'Chips. Vandrade vidare och hamnade på en marknad i Bow. Vi kollade inte på någonting. Pratade inte heller med varandra så mycket. Vi bara gick i varandras sällskap.
 
Nu är jag hemma en vända för att packa ner klänningar, skor och smink - för jag ska till Lottie igen! Vi ska inte ut ikväll men imorgon har vi en stor middag med ett gäng från jobbet och jävlar-i-det vad vi ska vara tjejiga imorgon! Ansiktsmasker, manikyr och hela köret! 
 


Skrivet av: Linn London

haha precis vid den marknaden bodde jag när jag först flyttade till london <3

2012-11-15, kl. 18:25:00
Hemsida: http://grodprins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback