Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Skulle druckit Lokan

Under hela min vistelse på Hilton Hotell har jag hållet mig borta från minibaren. Tittat upp i taket så fort godsakerna hamnar i mitt synfält. "Nej, Louise. Du är starkare än Twix-kakans kall", har jag sagt.

De hade ställt två Loka-flaskor på hyllan. Omringad av speglar. Gick inte att undvika de läskande dryckerna. Men åter igen sade jag nej. Två veckor. Ingen Loka.

När jag lämnade rummet för att checka ut i morse passade jag på att läsa lappen som fanns vid flaskorna.

Gratis. Djävla. Dricka.



Skrivet av: ahmet

:)

2012-11-02, kl. 23:46:19
Hemsida: http://ahmet-in-law.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback