Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Nov. 03, 2012

Det är väldigt idylliskt här ute. Vi var på långpromenad, hela högen. Jag höll mig trettio meter bakom. Gick för mig själv. Nynnade på någon Disney-låt. Vek av och gick in i Ronja-skogen. Tog in de ljud som inte hördes. Och så nynnade jag vidare.



Skrivet av: ahmet

I've just finished reading The Hobbit and second picture just reminded me the entrance of Mirkwood.
And for third picture: Wonderful!

2012-11-03, kl. 20:10:25
Hemsida: http://ahmet-in-law.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback