Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

När man ska ta beslut

Skriver mejl och annat vettigt. Det är stora förändringar som kan hända och mitt huvud går på helvarv. Som när jag försöker komma på om jag gillar en kille eller inte.

Ena sekunden fantiserar jag om vårt bröllop och andra får jag panikattacker, hjärtklappning och försöker planera hur jag kan göra slut på vad som händer på lättaste sätt.

Finns inget lätt sätt i det här läget. Jag tar tjuren vid hornen. Så får vi se vilket håll tjuren springer.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback