Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag flyttar hem -ish

Okej. Ska jag lägga korten på bordet nu. Berätta vad det är för jäkla beslut jag tjötar om hela tiden?
 
Jag ska flytta till Sverige. Blev erbjuden jobb där. Det är en ny marknad i Sverige vilket gör det extremt intressant. Jag håller just nu på att leta efter lägenhet. I Malmö! 
 
Malmö.
 
Aldrig trodde jag att jag skulle vilja flytta dit. Och verkligen inte framför London men allt har sin tid. Jag har det så otroligt roligt här men det är en speciell livsstil. Paycheck to paycheck. Självklart är det värt det! London är världens bästa stad men när en utmaning kommer på tal kan jag inte tacka nej! Det är ju något helt nytt! Spännande, liksom! 
 
(Kommer snart skriva ett inlägg om hur jag gick tillväga när jag flyttade hit! Många som har frågat!)
 
Flyttar redan nästa vecka, hem till Helsingborg för att pendla tills jag hittar något vettigt nere i Malmö! Vilket har varit anledningen till att bloggen har hamnat på sne. Har haft mycket att ordna med. HAR mycket att ordna med! 
 
Så. Nu vet ni. HERRE GUD, jag kommer lämna London! För Sverige! Ha. Tji fick 18-åriga Louise som aldrig skulle nöja mig med att bo i Sverige. 
 
Jag ser fram emot det här. Ett nytt kapitel. Och en jäkla utmaning!
 
 
 


Skrivet av: Fredds

Aww va söt :D

2012-11-26, kl. 09:02:22
Hemsida: http://sirfredds.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback