Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Behöver ta över TVn igen

Igår lyckades jag övertala pappa att låta mig de på Twilight. "Så behöver jag inte se tvåan imorgon", sade jag. Han gick med på det.

Så när jag precis frågade om jag fick använda TVn klockan nio ikväll tittade han på mig med kisande ögon. "Du sade att du inte skulle se tvåan! Det lovade du mig igår", utbrast han.

Jag log bara bakom mina händer. Han sade att han skulle tänka på det. Men innan filmen börjar ska jag hjälpa honom lyfta upp bildäcken från källaren.

Finns ingen chans i världen att han säger nej efter det.



Skrivet av: ahmet

:))

2012-11-07, kl. 21:32:33


Skrivet av: ahmet

:))

2012-11-07, kl. 21:33:25
Hemsida: http://ahmet-in-law.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback