Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Dressed as me tonight

I love when you feel like you have the perfect outfit. Like you're dressed as YOU! This is me. Pure Louise. Marine. Navy. All the way!

All I need now is some Swedish summer. But that will have to wait for one month. And London isn't too damn shabby.



Skrivet av: ahmet

i take back my last message on facebook. it seems no need for that kind of challenge thing..

also that bracelets are wonderful..

2012-05-27, kl. 01:21:14





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback