Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ville ju verkligen inte vakna

Hamnade i en väldigt lustig trans när jag vaknade för två timmar sedan. Hörde väckarklockan och plötsligt så dök det upp en väldans massa spännande saker i min dröm.

Så jag sket i det.

Jag sov en timme till

(Snoozade rättare sagt, mobilendjäveln började skrika var tionde minut.)

innan jag faktiskt lyckades klättra ner från sängen men det var ju absolut värt det. Faktiskt... allt blev bara jobbigt när jag väl gick upp. Jag blev hungrig, men inte på något vi har hemma. Jag tog min medicin, men mina ögon rinner fortfarande. Jag måste in i duschen, men vill verkligen inte. Vill inte ta tag i mitt hår. Vill inte borsta ut de här lockarna för det kommer aldrig gå att slutföra. Eller, okej. Klart det kommer gå att slutföra. Om två timmar.
Och då är jag redan sen till jobbet.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback