Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Opassande väder

I morse var det jättevarmt.

Liksom. Supervarmt.

När jag var uppe och igång (ja) klockan sju (ja) i morse för att gå ut (ja) på en powerwalk (ja) så var det redan 20°c varmt enligt vår familjetermometer. Jag blev superglad och skuttade mest under min promenad. Så glad var jag.
När jag sedan skulle gå till jobbet klädde jag min kropp med en fin liten klänning. Precis ovanför knäna slutade den. Sen en kofta över. Perfekt för en varm dag inomhus!

M-hm.

Jag hatar svenskt väder. Gudarna velar lika mycket som jag gör mellan Transformers eller en Disney-film.

När jag sedan slutade klockan sex och skulle sticka upp till Väla Centrum var det ju inte lika varmt. Om man säger så. Himlen var grå och det blåste. Riktigt ruggigt och opassande för min lilla klänning och lilla kofta.

Riktigt. Jäkla. Opassande.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback