Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Något ska väl komma upp

Hallå!
Såg Jennifers inlägg och fick lite dåligt samvete. Hon har slängt iväg sura pikar mot mig ett tag nu, via bloggen och när vi träffas. Nämner någonting med "blogg" och "dålig uppdatering" och tittar argt åt mitt håll. Ser ner på mig med besvikna ögon.

(Bokstavligt talat. Jag är ganska kort.)

Så nu skriver jag. Inte vill jag vara med om det. Jag vet inte om det bara är idag jag skriver men det känns ganska skönt att knäppa fingrarna över tangentbordet. Låter som bra. Hemtrevligt. Så något ska jag väl kunna slänga upp.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback