Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Martin Stenmark

Zappade på TVn och när jag gick från trean-till-fyran-till-femman

(Fyran är ju en sådan kanal man oftast hoppar över.)

(Sunset Beach har ju slutat sändas.)

och så när jag precis har slagit över till femman hör jag en röst och byter snabbt som Sören tillbaka till fyran. Jag tittar och, självklart, är det Mr. Stenmarks röst som så snabbt drog mig tillbaka. Han är nog den enda mannen vars röst jag verkligen stannar till på. Mm... Det är en så jä*la snygg röst. Och jag vet att Elin-- och antagligen alla andra tjejer-- gör detsamma!

Bara en liten förmiddagstanke.


Skrivet av: Elin

Hahaha, tänkte på precis samma sak för några dagar sedan. OHHH den mannen är sex on a stick.

2011-05-30, kl. 00:35:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback