Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Linsvätska i ögonen

Idag har inte varit en kanondag. Vissa kanonstunder, absolut men ingen kanondag.
När jag vaknade i morse snoozade jag i en timme. Sen skulle jag iväg till jobbet. Tog en tablett för att bekämpa blommornas avföring och sprang sedan iväg. När jag kommer till jobbet känner jag att medicinen fortfarande inte riktigt har kickat igång ännu - men vad gör det? Det gör den snart.

...

(...)

Det var tur att jag inte tog något smink idag för då hade kunderna fått möta en panda inne på Janssondata. Jag kliade och kliade, drog i huden runt om ögonen för att inte klia och sedan kliade jag lite till. Det gick liksom inte. Och då var jag ändå inomhus.
Till slut tvingade Buster mig att hälla i linsvätska i ögonen, det skulle tydligen rensa dem. Så det gjorde jag. Eller han gjorde.

Jag vågade inte riktigt ta tag i det så jag fick sätta mig på en stol och titta upp i taket medan Buster hällde i linsvätska i mina ögonen.

Jag vet inte om det rensade mina ögon men det var inte längre lika torra. Det var spännande.

Och så höll det på hela dagen. Spännande.


Skrivet av: Anonym

Flashbacks från ängen utanför gamla huset i Torekov där vi byggde Barbiehus, haha.

mamma: "men Lisa, kan ni verkligen leka där? Får inte Louise ont i ögonen av allt pollen?"

jag: "Jo det får hon, men det är roligt!"



Skitunge

2011-05-24, kl. 16:21:29


Skrivet av: Louise

Hahah! JA! Oh! Våra små gräshus!!

2011-05-24, kl. 16:32:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback