Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag är så irriterad

Jag är så irriterad. Herre Gud. Så sanslöst irriterad. Det har jag varit ett par timmar nu. Det började med att en HTML-kod kladdade ihop sig. Satt med den i en evighet. Sju minuter.
Förstår ni var frustrerande det är att sitta med en kodbit i sju minuter?

(Jätte.)

Nu har jag i alla fall fixat i ordning min systers blogg och det är bara ett annat projekt kvar. Det är ett roligt projekt men jag får nog gå ut med Doglas innan jag sätter igång - annars kanske jag kommer slänga datorn i väggen vid senare tillfälle.

Och det vill jag ju inte.

(Och just nu sitter min lillebror och ropar från sitt rum. Han ville inte sova. Herre Gud. Jag vill kasta in honom i väggen.)

(Men det ska jag inte göra.)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback