Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hola Guapa!

(vad betyder det?)

Kom precis hem från Emelie. Gick hem i regnet. Tänkte ta bussen men efter allt skit/gott/lätt-värt vi har ätit tyckte jag att jag skulle behöva en liten promenad. Så jag gick hem från... Ja, polishuset. I regnet. Klockan är sent. God natt, mina vänner.

-- sent from my iPhone


Skrivet av: jennifer

hahah = hej söt! (till en tjej)

2011-05-29, kl. 13:28:53


Skrivet av: julia

hej snygging betyder det!! och om du ska säga det till en kille så blir det hola guapo!

2011-05-29, kl. 21:51:12


Skrivet av: jennifer

fast söt betyder det :)

2011-05-30, kl. 18:38:57


Skrivet av: Anonym

guapa betyder snygg :)

2011-06-01, kl. 20:22:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback