Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

HIF-skandal

Såg precis att Jennifer har skrivit om händelsen på HIF igår. Jag förstod egentligen hela tiden att hon skulle ditcha mig för hon stod hela tiden och snackade hur "bra bloggmaterial det skulle vara". Inte ens jag är så bloggskadad.

Kort sagt. Vi hade insläpp på HIF. Jennifer frös

(Gjorde jag med.)

och var trött på situationen

(Jag med.)

så hon bestämde sig för att gå därifrån.

(Något jag inte gjorde. Jobb är jobb. Respekt kallas det. Ansvar. [AAAHN-SVAAR])

När jag insåg vad hon hade gjort-- vilket tog ungefär tio minuter-- gick jag fram till bilen och krävde att hon skulle öppna så jag kunde slå henne i huvudet. Det ville hon inte. Så jag sa screw you och gick tillbaka till min post. Laglydig som jag är.

När vi sedan, båda, satt i bilen och jag gav henne the silent treatment, skickade jag henne ett SMS där jag skrivit "idiot". Hon tittar på SMSet. Tittar på mig. Ser lite sorgsen ut. Tar sedan bort meddelandet och säger att det inte passar in på hennes telefon.

... men ändå, efter allt det här, var det enda jag kände avundsjuka över hennes list.

Här står jag och kollar efter Jennifer. Tio minuter senare hittar jag henne i bilen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback