Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Har sommaren varit nu?

Jag försöker hitta någon som vill gå på bio. Ingen vill gå på bio. Ingen kan gå på bio. Jag kan. Jag vill.

Ni förstår frustrationen i situationen, va?

I dag har jag i alla fall varit på jobbet. Och jag kom och tänka på en sak. Känns det inte som att vi har hoppat över sommaren nu? Det var vår, jättefin vår och nu är det höst igen. Vid fyra-tiden idag var det liksom mörkt inte. Självfallet på grund av det dåliga vädret men ändå. Det känns som att vi bara har skippat ett par månader.

Det gillar jag inte riktigt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback