Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Hänga med Alice

Igår umgicks jag med Alice. Exakt hela dagen. Vi hade en period-- eller två-- där vi tröttnade på varandra

("VA, är klockan bara 15.52?? Owh...")

men det var fint ändå. Vi hade en tjejdag. Satt på Alice rum och klippte om hennes tröja. Vilket tog typ. En timme. Ge er aldrig på projektet att "jaa, let's klippa till en franströja" för det tar aldrig slut.
Sedan var vi inne en sväng på Facebook. Alice var inloggad. Gick in på min profil.

"Du och Louise har inga gemensamma bilder".

Så vi tog saken i egna händer. Vem behöver fina bilder på sin bästa vän? Pff.

(Alice är inte ens med på min fotovägg.)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback