Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Glee och Bieber

God morgon!
Klockan är 06.57 och jag har legat vaken sedan 05.45. Vaknade först av att det är så nedrans ljus ute och medan jag försökte somna om kom jag på  att säsongsavsnittet av Glee antagligen ligger ute på nätet så varför inte göra något vettigt istället för att vrida, vända på sig och försöka sova?!

Har hittat två versioner av avsnittet men då båda precis lades upp får jag vänta lite nu med att låta det ladda. Har sett halva avsnittet och när jag insåg att de skulle sjunga For Good från Broadwaymusikalen Wicked pausade jag snabbt och ska nu låta det buffra fullt ut. Tänker inte vara med om några avbrott i det numret.

(Även om jag hade velat att det var Defying Gravity)

(Jag är lite av en musikaltönt på det sättet. På samma sätt som jag är lite av en Disneytönt, poptönt, boktönt, danstönt etc.)

Så för att fördriva tiden gör jag annat. Har kollat upp det senast skvallret och

(Visste ni att Justin Bieber släpper en parfym?)

(She's tripping Biebers!)

andra saker. Googlat löjligt mycket och kommit fram till att de mest intensiva blogguppdateringarna sker under natten.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback