Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Fina människor går på bal!

I dag är det bal i Helsingborg och medan alla stod fina uppradade på Sundstorget stod jag vid fönstret på Janssondata, titta trånande mot folkmassan och citerade Askungen.
Jag ville ju så gärna ta en massa fina bilder på alla klänningar som skulle dyka upp men det gick ju inte med alla kunder inne på Apple-centret.

Men det är ingen fara, för jag lyckades haffa Johan och Albin utanför! Det var ju ändå mest Johan jag ville se uppklädd och fin.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback