Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Ät inte äpplen

En sak som hände på jobbet-- i morse-- var att jag åt ett rött äpple. Kan tyckas normalt men jag glömmer hela tiden att jag är allergisk. Det stod aldrig med på dropptestet, åtta år sedan så jag har liksom inte fått in det i huvudet.
Det har gått några timmar och det kliar fortfarande i min hals. Svullet är det också. Mums.

Anyhoodle... har lyckats förskaffa mig presentkort värt 500 kronor på iTunes så nu ska jag även shoppa musik! Högst upp på listan står The Midnight Beast!

Nu ska jag tillbaka till jobbet!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback