Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Apple Product Proffesional

När mamma skulle gå hemifrån för någon timme sedan-- och jag precis vaknat till--

(Okej. Tjugo minuter sedan.)

såg honom något. En lapp från Posten. Någon hade ett paket att hämta. Det var jag! Mamma frågade om jag hade beställt något och jag tog casual emot lappen och sa casual "nä, inte vad jag kommer ihåg".

Men egentligen tog mitt hjärta ett litet skutt när hon sa att det var till mig.

POST? Till mig?? AAAH!!

Det är något speciellt med att få post. Och paket är ju ännu, så mycket, bättre. Så jag kilade snabbt över till kiosken där det skulle hämtas - endast iförd i mina pyjamas-shorts, NYPD-hood och ugg-liknande skor

(Kände mig väldigt fashion.)

och hämtade upp det. Jag fick ett platt paket. Inte lika roligt. Från Tyskland. Inte heller lika roligt. Men när jag öppnade det.

Ha!

Det var roligt:


Skrivet av: diddi

inte dåligt!!!

2011-05-24, kl. 16:45:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback