Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vill du rita?

Har du inget att göra?

Gå in här!

Hittade den här sidan förut och det är... väl ganska onödigt men ett skönt tidsfördriv om du har slut på bloggar eller hemsidor att besöka.

Det enda du gör är att du drar musen över sidan och så kommer det en massa färger och streck.

Ganska simpelt koncept. Tror du förstår.


Ovan ser ni vad som kom fram för mig efter att jag driftat iväg lite... tydligen är nakna kvinnor jag tänker på. Vet inte om det är något som är värt att fundera över - för jag är ganska säker på att det stora ansiktet tillhör en man.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback