Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Vi ska på bio

Snart kommer Jennifer och hämtar upp mig, vi ska på bio! Jag ville se en action, hon ville se en med Jennifer Aniston.

(Jag skojar inte. Det är hennes anledning.)

Vi sa att vi skulle göra "Sten, sax eller påse" men det blev lite problematiskt att ta tag i det över telefon då varken jag eller Jennifer ville avslöja vad vi valt innan den andra sagt det. Så det blev Skype i stället.

Fröken i fråga har skrivit ut i sin blogg att hon vann men det är dessvärre en lögn. Jag gick med på att låta henne ta en print screen där hon faktiskt vinner. Så det är så det är.

(Det är sant.)

(Allvarligt talat.)

(Okej, så jag glömde ta print screen över när jag vann men det betyder ingenting.)

Anyhoodle...

Jennifer är ganska dålig på Skype. Så fort jag ringt upp henne utbrister hon "men var är ditt ansikte??". Jag skulle förklara för Jennifer var knappen för videochatt finns. Jag började med att säga "Du ser den röda knappen till höger i rutan..." och slutade tvärt såhär:


Skrivet av: Sandra

svar: Åh vad najs, det måste jag checka. Tack för tipset ! :)

2011-03-24, kl. 17:19:52
Hemsida: http://oneminute.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback