Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Skins... och klippa lite till

Kanal 5 har börjat köra Skins Season 5 vilket passar mig utmärkt för då kan jag enkelt se om den säsongen.

Kanal 5's reklam för serien består av hur någon har gett serien betyget "GRÄSLIGT!" och under står det att detta verkligen är serien dina föräldrar inte vill att du ska se. Det gillar jag. Inte bara för att det, antagligen, är sant utan för att det är ett så perfekt sätt att locka människor. Förbjuden frukt. Kan inte gå fel.

För övrigt tänkte jag klippa mig lite till idag. Klippa upp håret. Försöka satsa på Effys hår, nedan!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback