Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Sitter och fnissar

Ser på Eclipse och märker att jag blir precis lika påverkad av vissa scener nu som för fem månader sedan.

Sitter och fnissar för mig själv. Gömmer ögonen lite och ser mig omkring, ser om det finns någon annan som såg vad som precis hände. Tittar på min hund som tittar roande på mig och så fnissar jag lite till. Lyfter på axlarna lite och ler mot datorskärmen. Kisar lite med ögonen.


Skrivet av: Joanna

Haha!

Har precis kollat på alla twilight filmerna och i see what you mean! Blir fortfarande lika besviken på verkligheten haha..

2011-03-10, kl. 19:27:39





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback