Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Nigel Barker i New York

Fick reda på häromdagen av min syster att när jag är i New York ska vi på en föreläsning som Nigel Barker håller i. Jag gillar honom. Inte bara för att han är otroligt snygg.

(Typ Sacke-Snygg-Snygg-snygg.)

Men han är också en väldigt duktig fotorgraf. När jag har sett Top Model

(Just det. Om ni inte vet vem det är. Kolla efter snygga killen i juryn.)

är det hans fotograferingar som är roligast att se resultatet av. Han ska i alla fall föreläsa på Sofies skola och hon tycker att vi ska dit, något jag faktiskt håller med om!

Anyhoodle...

Jag ska titta på Nigel Barker! HA!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback