Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Måste verkligen städa...

Jisses. Nu har jag suttit framför den här förgrymmade skärmen sedan klockan tre men är äntligen klar! Har nämligen suttit och kodat upp en hemsida vilket kan ta ett tag, särskilt om det är mycket som ska in!

I kväll ska jag hem till Elin och sedan ner i stan men först, innan jag gör NÅGOT

(Louise...)

annat ska jag städa. Fick precis ett SMS av mamma att de kanske kommer hem i natt och om det är stökigt när de är på plats i Helsingborg igen kommer nog min kära mor börja gråta, vända om och sticka ner till Frankrike igen.

Så ni vet var ni har mig!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback