Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Klipp dig inte med adrenalinkick

I går var jag hos Julia i Landskrona - men innan dess skulle jag duscha. Och innan dess fick jag för mig att klippa lite av mina slitna toppar. Inga konstigheter.

Jag råkade klippa lite för mycket och det tyckte jag tydligen var superkul! Eller superskrämmande. Jag fick i alla fall en kick. Så jag fortsatte! Och efter en stund var det ungefär en decimeter kortare och uppklippt här och där.

Det är ovant men mitt hår mår, någorlunda, bra.

Men fy fan vad kort det här!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback