Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Jag vill skriva igen!

Vad lustigt.

Jag skulle skriva ett inlägg om hur jag ska börja skriva igen. Anledningen till att jag slutade skriva och påhopp jag fått under min, så kallade, paus. Men det går inte. Jag får inte fram några vettiga meningar. Inga bra paranteser eller utrop. Jag är tom. Tom på ord.

(Du skriver ord nu, Louise...)

(Kolla. Dålig parantes.)

I stället sitter jag här och skriver om hur jag har problem att skriva. Förstörde mitt stora "LOVERS, I'M BACK!" just nu. Mäkta irriterande.

OH, HERRE GUD VAD IRRITERANDE.

Förlåt. Det här räknas inte som ett inlägg.

Jag var aldrig här.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback