Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Energi, jag ger bort energi.

HEJ!

Vad gör jag? Ingenting. Äntligen har lite av min stress åkt av axlarna. Som två jäkla vattenballonger trillade de ner och sprack. Eller som två korpar som flög sin kos. Kanske två saccosäckar och jag stack hål på och alla kulor flög ut.

Det väger i alla fall inte lika mycket!

Vilket resulterar i att jag är ganska hypad. Jag har liksom inget att göra nu. Visst kan det bli så? När man inte längre behöver oroa sig över något. När man har löst en situation. Då vet man ju inte vad man ska göra. VAD SKA JAG GÖRA? Ska jag sticka ner i stan och dricka lite öl?

(Kanske Jennifer har rätt. Lugna nerverna med öl. Skärpning Louise.)

Kanske ska jag lägga mig i sängen och se på en film. Men fan, vad tråkigt. Ligga still. Jag vill inte ligga still. Jag vill springa. Jag vill göra något. Vill inte ni göra något?

(Om jag läser det här senare kommer jag tro att jag var hög just... nu. Då. Att jag var det då. När jag skrev. Nu, alltså.)

(Det är jag inte.)

Nej, det här går inte. Jag är på alldeles för gott humör. DET HÄR GÅR JU INTE!


Skrivet av: Anonym

hahah hallå?! närfan har jag sagt att man ska lugna nerverna med öl?? hahah

2011-04-01, kl. 11:25:04


Skrivet av: jennan

hahah hallå?! närfan har jag sagt att man ska lugna nerverna med öl?? hahah

2011-04-01, kl. 11:25:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback