Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

En fotovägg

För ett par veckor sedan fick jag prova på att beställa hem en massa kort från Fuji via Veckorevyn

(Tack, du inte-så-bra-längre-tidning.)

och körde på ungefär 100 stycken. När jag väl fick hem dem visste jag inte vad jag skulle göra. Jag hade inte riktigt tänkt igenom min beställning

("HEY, FREE STUFF!!")

och att lägga ner allt i ett album verkade inte vettigt. Man ska ju se bilderna hela tiden - så min vägg fick agera albumsida. Nu är det en massa bilder på min vägg. Det är fint. Jag måste dock lägga till lite bilder för jag har glömt att skriva ut bilder på Alice, Sofie och min föräldrar.

(Något som inte uppskattades särskilt, när alla var för sig upptäckte det.)

(Alice var hemma hos mig, jag kör "kom och titta på min nya foto-vägg" bara för att komma på när vi står där och tittar igenom bilderna tillsammans att hon inte finns med. Samma sak hände med Sofie, fast via Skype.)

Men så fort det är åtgärdat är den felfri. Det är en fin vägg, det där.

Och om du läser det här, ser igenom bilderna och inte finns med - förlåt.

(Jag vet att du kollar. Ego.)


Skrivet av: jennifer

hahah jag satt så hmm där är jag, och igen, och där med.. hahahha

2011-03-14, kl. 21:52:47


Skrivet av: jullan

jag är med jättemycket! tolkar det som att jag är bäääääst

2011-03-15, kl. 21:44:25
Hemsida: http://jullejulia.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback