Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det gör ont!

Ah, herre Gud... DET GÖR SÅ ONT! Känns som om någon har pressat ihop min rumpa, stuckit en kniv i ryggen och satt mig i en alldeles för liten stol.

Jag har träningsvärk.

(From hell!)

Jag går runt som en gammal man. Håller mig för ryggen när jag böjer mig ner för att ta på mig skorna. Struntade totalt i att knyta dem. Alldeles för mycket smärta. Jag går runt som om jag har något i rumpan, rör liksom inte på höfterna utan låter benen vara raka. Vajar lite fram och tillbaka.

(Jag är säker på att dem flesta kan tänka sig hur det ser ut.)

Så vad är anledningen till denna träningsvärk? Har jag klättrat upp för ett berg? Sprungit ett maraton? Cyklat till Malmö och tillbaka? Nej... inget av det. Jag spelade badminton med Josef igår. En timme.

(Det säger väl det mesta om min träningsrutin nu för tiden.)

Träningsfrälst tjej.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback