Hej, jag heter Louise, är en just-turned-22-tjej och bor i Malmö. Har ett genuint intresse för grafisk kommunikation, stora tavlor med nakna kvinnor, fotografi, webdesign och journalism. Den här bloggen finns för att stimulera sysslorna ovan samt andra historier, så allt hänger med!

Det bara står still just nu

Idag har jag inte gjort något vettigt i över huvud taget. Jag har lagt i ordning en massa rentvätt. Sen har jag gjort om designen här på bloggen.

(No surprise, there.)

Det enda spännande som har hänt idag är att jag inte kan få tag på Madde. Vi hade en SMS-konversation och plötsligt-- BAM-- försvann hon. Bara sådär. Och nu börjar jag bli irriterad.

(Fast en till sak har ju hänt. Sofies blogg har så prydligt hamnat på Blogg.se's förstasida.)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback